Tuesday, August 13, 2013

Selasa 13 ogos 2013, Pulau

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin..,
Moga saja aku tidak terlambat untuk mengucapkannya kepada kalian.
Maaf. Aku terlalu sibuk hingga melupakan kesayangan aku.
Aku telah kembali ke pulau setelah seminggu bercuti. Seminggu yang pada aku tidak bermakna sangat kerana semangat nak meraikan Aidifitri seperti hilang. Entah. Perasaan aku saja barangkali.

Seperti yang kalian tahu sememangnya aku adalah manusia yang tidak suka tinggal dipulau ni. Bahkan dikolej ni.
Tidak sampai sehari aku disini sudah mula hati aku disakiti.
Bosan. Seperti biasa,hati manusia lain perlu dijaga tetapi hati sendiri disakiti. Hebat permainan tu,
Bila berhadap dengan aku,buat muka.
Terkadang aku letih. Letih kerana terkadang aku yang beria2 nak bercakap tapi orang yang dilawan cakap seperti dinding. Itu namanya sial. Aku benci manusia begitu.

Apa yang nak buat aku gelak.. sebelum hari raya minta maaf nangis2 bagai tapi lepas raya buat perangai yang menyakitkan hati., its ok. Aku dah besar untuk hadap tu semua bahkan dah naik muak.

Sudah. Aku dah lepaskan apa yang terbuku dihati.

Sekian..

No comments:

Post a Comment