Sunday, December 23, 2012

Bermula Sebuah Cerita

Assalammualaikum..

wujudnya belog ini maka wujudnya ayat-ayat sarkastik dari aku sebagai seorang manusia yang mempunyai jiwa. jiwa kosong yang sedang dipenuhi dengan ilmu-ilmu Allah yang tidak terkira.
Alhamdulilah. aku mampu menulis dan mampu untuk meluahkan apa yang aku rasa pada belog ini meski aku rasa akan ada yang tidak puas hati mengenai apa yang aku tulis. itu tidak penting asalkan aku tahu apa yang aku tulis.
belog ini wujud untuk aku luahkan sesuatu yang tidak mampu aku luahkan di realiti kerana aku manusia yang tidak betah untuk berkata-kata andai orang ramai memandang ke arah aku ketika aku berkata-kata. sangat lemah rupanya aku.
belog ini bukanlah belog jiwang atau belog cinta tetapi ini belog yang sangat kaku. kaku dengan kata-kata jiwang. itu maksud aku.

jadi nantikan saja apa yang bakal aku tulis..
salam kenal :)

No comments:

Post a Comment