Monday, July 29, 2013

30.7.2013 @ 7.20am -penang-

Alhamdulilah. Masih bernafas pada hari baru yang mendatang.
Pagi ni terlintas di kepala aku nak jadilan belog picisan ni sebagai catatan harian aku agar kelak aku bila aku baca aku mampu mengingatinya kembali hari-hari lepas.

Ohh ya. Untuk kesekian kali aku tidak tahu apa yang menjadi kesalahan aku hingga teman sebilik tidak berbicara apa dengan aku. Diam. Senyap dan sunyi. Tadi aku berbicara dengannya. Tiada respon. Seperti saja aku berbicara sama dinding.  Dan untuk kesekian kalinya aku sudah lali. Hati aku dipijak bagai aku tidak punya hati sedangkan hatinya mahu dijaga. Tidak mengapa.  Barangkali tidak dengar apa yang aku katakan.
Hahahaha...
Aku bukanlah manusia yang keras hatinya hingga boleh dipijak begitu rupa. Aku masih mampu bersabar hingga aku masih mampu untuk itu.

No comments:

Post a Comment