Sunday, January 6, 2013

Bosan jiwa

Assalammualaikum..

jiwa yang rajin datang dari semangat yang tinggi. ohmai..
gila sudah.
sebenarnya aku bosan dengan manusia yang cerita tentang AJL [baca: Anugerah Juara Lagu] sebab aku tidak menonton.itu yang buat aku meluat dengan mereka yang cerita tentang itu. ok. maafkan aku sebab terlalu emosi. hormon tidak normal barangkali.

pernah kau rasa kebosanan tahap kau mahu hentak kepala di dinding sampai berdarah baru kau puas? pernah? kalau pernah itu yang aku tengah rasakan.  kalau boleh aku nak berlari jauh tinggalkan kebosanan ini tapi apa daya aku. ahh..kau bosan sebab kau tidak punya pulus [baca:duit] untuk keluarkan.. ok.tu satu suara setan yang dok mengata aku.biadap. tetapi memang kenyataan..

hidup dekat pulau ni perlu duit yang banyak sebab ini kota duit. ahh.. duniawi. segalanya duit. tidak mengerti kekadang aku ni.

ohh..kelas sudah bermula.. kehidupan yang buat hidup aku haru pun bermula secara automatik.
ahhhh.....



[nota kaki; terima kasih pada Syiqin Hadi dan Yaya sebab baca belog picisan ini. :) ]

No comments:

Post a Comment