Wednesday, January 16, 2013

Listen.Listen.Listen when I speak!!!

Assalamualaikum..

ohh isu hangat sedang berbangkit..
mungkin aku duduk di pulau tetapi ini tidak bermakna aku juga terpulau dari segala cerita baru..
semoga Bawani sentiasa berani mengutarakan pendapat beliau. sesungguhnya ramai yang menyokong kamu..

oh aku bukan berpihak pada sesiapa.
aku neutral kisahnya. jadi jangan fikir aku berpihak kepada sesiapa..
ahh ok..
penat tadi sebab aku baru main bola beracun.
gila tak kurus..
=.="
sepupu aku dok bising kenapa aku tak kurus lagi..
wahai manusia kau ingat lemak yang kau dah ternak hampir 20 tahun boleh hilang macam tu saja?
fikir lah wahai manusia..
aku serabut dengan tekanan. aku serabut dengan desakan.
tolong jauhkan aku dari semua alahan itu..
kalau kau tidak mahu lihat aku terduduk.

ok. itu saja aku nak cerita.
sekian.

1 comment: