Tuesday, January 15, 2013

Coffee + dunhill + coffee + dunhill + coffee + dunhill +dunhill + dunhill = mampus

Assalammualaikum...

Tajuk tidak membawa makna apa-apa..
saja sekadar mengisi masa lapang dengan tulis tajuk demikian.. oh ya.. hidup aku yang terlalu sibuk hingga buat aku lupa tentang wujudnya belog picisan ini..
ahkirnya aku ingat ia kembali. Alhamdulilah.. :)

ok..sebenarnya perasaan membuak hendak meluahkan di sini..tetapi bila tiba masa aku lupa. jujur aku lupa bagaimana mahu mengarang cerita.
aku lupa bagaimana mahu mula cerita.
aku di sini, jiwa aku sering di uji..
mental dan fizikal aku kena kuat lalui hidup yang tidak lurus.. pelbagai selekoh harus aku lalui untuk tiba ke destinasi seterusnya..
Sabar.. kau tahu aku perlu guna perkataan itu dalam segenap kehidupan harian aku walaupun aku terpaksa makan hati.. begitu.

jiwa ini tidak pernah kenal erti puas..
mungkin akan puas bila aku lihat senyuman di wajah cinta hati aku..
ohh ya.
memikirkan tentang Izzara buat aku runsing juga..
itu buah hati aku. Mak dia nak jumpa dia dan Mummy dia tak benarkan.
pada aku itu sebaiknya..
jika dulu dia sanggup buang Izzara jauh dari hidup dia kenapa kini dia menagih kasih Izzara kembali.
apa dia mahu? Wang? kalau itu dia mahu.. dia jumpa silap orang.
sebab apa ssekalipun aku tidak akan benarkan buah hati aku kau ambil..

ahh.. serabut.
rindu pada dia buat aku tidak tidur lena..
mohon doa aku kuat di sini..

4 comments: