Friday, January 4, 2013

Cerita Jiwa

Assalammualaikum..

selamat hujung minggu..
ah..minggu yang penat bagi aku dan meletihkan..
jiwa masih tertinggal dirumah dan aku masih berusaha untuk mendapatkan jiwa itu..
sungguh tiada perasaan tatkala ini.
hujan di luar seperti mengejek aku yang lelah.

sekarang aku kapten biru. Alhamdulilah.
selangkah ke depan untuk menjadi manusia putih. yang bakal berkhidmat untuk negara.
oh..aku ada pelapis [nota sendiri: junior] tak lah ramai tapi mampu untuk aku kenal mereka.
aku harap perangai mereka elok lah hendaknya. jangan seperti rusa masuk kampung sudahlah.

hujung minggu ni aku sekadar menternak lemak. oh ya aku dalam proses kuruskan badan.
sepupu aku dah bising sebab aku tak mula lagi operasi kurus.
ahh..dia hanya tahu membebel sahaja.

lagi satu,aku dah terima BUKU FIXI..
histeria barangkali jiwa ini apabila aku terima buku itu..
cinta pada buku amat tinggi sekarang.. buku itu buat jiwa aku teruja.
aku ketawa,menangis pun dengan buku itu..

ohh 2013 yang positif..


sekian..


No comments:

Post a Comment